Психологія для компаній включає такі можливості:
Командні психологічні активності:
- team – building: тренінг, скерований на побудову або перебудову команди з урахуванням корпоративної культури компанії;
- робота з рольовими статусами у команді та стилями взаємодії;
- тренінг ефективного лідерства і самопрезентації;
- комунікативний вишкіл, робота з комунікативними бар’єрами;
- робота з внутрішнім ресурсом людини: працездатність, мотивація, емоційне вигорання, самоконтроль, інформаційне перевантаження та втрата інтересу до роботи.
Індивідуальні консультації працівників з професійно або особистісно орієнтованим запитом, наприклад:
- адаптація в колективі;
- конфлікти з керівництвом та колегами;
- криза професійного росту;
- невротичні бар’єри в ставленні до роботи (наприклад, страх невдачі, брак стресостійкості);
- прокрастинація і мотиваційний дефіцит;
- пошук індивідуального стилю в роботі (ресурси та дефіцити пов’язані з вашою особистістю);
- асертивність і стресостійкість;
- криза в особистому житті.
Психологічний вишкіл для менеджерів, скерований на підвищення загальної психологічної компетентності та вдосконалення навичок роботи з людським ресурсом при подоланні психогенно зумовлених криз:
- зниження працездатності, втома, фрустрація в умовах монотонії, тиску, дедлайнів, інформаційний голод або інформаційне перевантаження, порушення дисципліни, рамок;
- конфліктні ситуації, замовчуваний «повзучий» опір.